середу, 22 травня 2013 р.

Рекламний проект "Моя школа"





Моя школа
               Цікавою, пізнавальною і надзвичайно захопливою для учнів була робота над рекламним проектом "Моя школа".Школа наш рідний дім
         Учні працювали з фото, та відеоматеріалами, зустрічалися зі старожилами нашого селища, опрацьовували Інтернет ресурси. В процесі роботи зібрали багатющий матеріал, який потім оформили у вигляді буклетів, рекламних плакатів, мультимедійних презентацій.проект Моя школа"проект "Моя школа"
         Результати своєї роботи вони приурочили до свята зустрічі випускників, яке є традиційним для нашої школи впродовж багатьох років.


        На зустріч прибули представники багатьох поколінь випускників нашої школи. Найстаршими на святі були ювіляри, які 50 років тому закінчили школу. Люди з величезним життєвим досвідом ділилися своїми здобутками і тішилися з того, що мають можливість спілкування із молодими людьми - сьогоднішніми випускниками.вечір зустрічі
              Свято зустрічі поколінь є надзвичайно цікавим і особливим для випускників нашої школи різних поколінь. Отинія - рідне селище

Немає коментарів:

Дописати коментар